Cubetto: leren programmeren aan de hand van prentenboeken
Categorie Primair Onderwijs
Doelgroep Groep 1 - 2, Groep 3 - 4
Tags Computational thinking Digitale Geletterdheid Leesplezier Leskist
Prijzen
  • Pakket € 60,00
Terug

Cubetto: leren programmeren aan de hand van prentenboeken

Programmeren met kleuters, kan dat wel? Wat moeten ze daar nu mee? Het gaat niet alleen om programmeren: het gaat om het ontwikkelen van de 21e eeuwse vaardigheden. Met Cubetto leren kleuters de basis van computational thinking.

De leerkracht en leerlingen gaan samen met Cubetto aan de slag met prentenboeken. Het pakket bevat diverse prentenboeken met verwerkingsactiviteiten.

  • Sluit aan bij: Digitale geletterdheid, - Leesplezier - en de basis van Computational Thinking
  • Cubetto blijft 6 weken op school
  • Geschikt voor: Groep 1, 2, 3 en 4
Startdatum Einddatum
5 mei 2025 13 juni 2025 volgeboekt Pakket is 6 weken op school